El GCPHE llança una campanya de promoció internacional amb Turespaña i Paradores a Europa, Amèrica i Àsia
El Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya i Turespaña han presentat a FITUR el Pla operatiu 2021 que inclou la promoció en els principals mercats emissors internacionals. Les Ciutats Patrimoni i Paradores de Turismo realitzaran presentacions conjuntes a París, Lisboa, Munic, Frankfurt, Seül, Tòquio i la costa est dels EUA.
Madrid, Dijous 20 de maig de 2021.- El president del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya i alcalde de Mèrida, Antonio Rodríguez Osuna, ha presentat avui el Pla d'acció 2021, que ha signat juntament amb el secretari d'Estat de Turisme, Fernando Valdés, per a la promoció de les 15 ciutats espanyoles amb el segell Unesco als principals mercats internacionals d'Europa, Estats Units i Àsia. La presentació d'aquest pla ha tingut com a escenari l'estand de Turespaña a FITUR i a l'acte han assistit alcaldes i alcaldesses de les 15 ciutats, que també han estat presents després en la presentació del Pla d'acció 2021 amb Paradores.






























L’Ajuntament d’Eivissa ha modificat el sistema perquè els voluntaris i voluntàries puguin reservar cita per a acudir passejar als cans del Centre de Protecció Animal de sa Coma. A més, a partir del pròxim 27 de maig, es reprendran els passeigs els dijous en horari de tarda.
L’alcalde d’Eivissa, Rafa Ruiz, i la regidora de Turisme, Dessiré Ruiz, han presentat avui migdia la campanya turística ‘Torna a sentir Eivissa’, que es desenvoluparà durant els pròxims mesos a nivell nacional per tal de promocionar la ciutat d’Eivissa a totes les destinacions amb les que l’illa d’Eivissa compta amb connexions aèries i marítimes directes.



















