Mai 21, 2025

ajuntamentdaltvila

Els establiments que tenguin deutes d’anys passats o que no tenguin feta la sol·licitud d’OVP hauran de retirar la seua terrassa

L’Ajuntament d’Eivissa està intensificant les inspeccions a tots els establiments que tenguin terrassa als carrers de la Ciutat per controlar que la seva documentació estigui en ordre i les seves sol·licituds, ben gestionades.

Les inspeccions es fan amb l’objectiu de comprovar que els establiments que estiguin ocupant la via pública disposin dels permisos pertinents. Pel que s’avisa que tots aquells que tenguin deutes d’anys passats o que no hagin demanat la sol·licitud d’Ocupació de la Via Pública (OVP) per aquesta temporada 2025 hauran de retirar les seves terrasses.

El termini per demanar l’OVP per més de 9 mesos a l’any ja ha acabat, pel que només es pot fer la sol·licitud per obrir-ne menys de 9 i es recorda que degut a la nova ordenança el preu del m2 serà de 22,50 €. La totalitat del pagament de l’ocupació s’haurà de fer abans d’ocupar l’espai públic i per poder obtenir la llicència caldrà aportar el rebut del pagament. A més, sigui quina sigui la quantitat de mesos que obrin, se n’hauran de pagar sis de manera obligada, encara que n’obrin menys.

Finalment, s’avisa que la renovació de la sol·licitud s’haurà de fer anualment, no es renovarà de manera automàtica.

La sol·licitud es pot fer a través de la seu electrònica o acudint a l’edifici CETIS (carrer de Canàries, 35). Per a més informació, es pot contactar amb el departament de comerç telefonant al 971225797 o enviant un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.