La Policia Local d’Eivissa comptarà amb més de 100 agents quan es cobreixin les places vacants
- Detalls
- Publicat el Dimarts, 04 Febrer 2025 13:52

 
						
										
				 
						
										
				 Un total de 18 persones s’han presentat a la bossa extraordinària de treball de la Policia Local, publicada el 18 de gener
Un total de 18 persones s’han presentat a la bossa extraordinària de treball de la Policia Local, publicada el 18 de gener L’alumnat s’encarregarà de decorar els aparadors de 13 establiments de la Ciutat
L’alumnat s’encarregarà de decorar els aparadors de 13 establiments de la Ciutat Aquest divendres a la tarda i dissabte de matí hi haurà música, humor i activitats a aquests indrets del municipi
Aquest divendres a la tarda i dissabte de matí hi haurà música, humor i activitats a aquests indrets del municipi Els pares i mares de la capital eivissenca podran acudir al Casal d’Igualtat a aquest cicle de formació i orientació de dinàmiques familiars
Els pares i mares de la capital eivissenca podran acudir al Casal d’Igualtat a aquest cicle de formació i orientació de dinàmiques familiars Durant les actuacions, els agents també comprovaran si els turismes disposen de la pertinent assegurança obligatòria i si han passat la Inspecció tècnica de vehicles (ITV)
Durant les actuacions, els agents també comprovaran si els turismes disposen de la pertinent assegurança obligatòria i si han passat la Inspecció tècnica de vehicles (ITV)Protecció de dades de caràcter personal. 
A) Dades recollides a través de formularis. En el cas que faciliteu les vostres dades personals a través del lloc web o a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Eivissa, el tractament que se'n pot derivar se sotmet a les previsions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (en endavant LOPD), i la resta de normativa aplicable. L'Ajuntament d’Eivissa només tracta les dades personals de les persones usuàries del lloc web o de la seu electrònica que resulten adequades, pertinents i no excessives per al compliment de la finalitat d'atendre correctament les persones usuàries i amb relació a l'exercici de les funcions de l'ajuntament, als efectes del que disposa el principi de qualitat (art. 4 LOPD). Si voleu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició amb relació a les vostres dades de caràcter personal tractades per l'ajuntament, en els termes i les condicions previstes en el títol III de la LOPD, podeu comunicar-ho per escrit a l’adreça postal o a la de correu electrònic de l’ajuntament. També podeu formular les vostres sol·licituds d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició utilitzant altres mitjans, sempre que aquests permetin acreditar l'enviament i la recepció de la sol·licitud, i que aquesta sol·licitud contingui els elements especificats en l'article 25.1 del RLOPD. (Extracte de l'Avís legal que pot consultar-se complet al menú inferior de totes les pàgines)
Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la teva experiència de navegació.
En continuar navegant, entenem que acceptes el seu ús. Informació adicional
 
										