L'Ajuntament d'Eivissa i el Consell Insular d’Eivissa informen que es recuperarà l’aturada de bus del passeig Joan Carles I
- Detalls
- Publicat el Dijous, 31 Octubre 2024 11:45

L’aturada estarà disponible a partir de l’1 de novembre de 2024 on hi passaran les línies 12a, 45 i 45b
Aquesta rebaixa significarà pel contribuent una nova disminució del seu rebut d’entre 15 euros i 10 euros, però sumada a la de l’any passat l’estalvi serà d’entre 70 i 105 euros
A l'inici de la sessió plenària d'avui, la corporació municipal ha guardat un minut de silenci en senyal de dol per totes les víctimes de la DANA a la Comunitat Valenciana, Castella la Manxa i altres zones del país, així com de suport a tots els cossos d'emergència que hi treballen en les tasques de recerca i rescat.
L’Ajuntament d’Eivissa informa que suspèn tots els actes programats els propers 31 d’octubre, 1 i 2 de novembre a la Ciutat amb motiu del decret de dol oficial pel Govern d’Espanya degut a la catàstrofe provocada per la DANA al país.
El regidor de Transport Públic de la capital eivissenca, Rubén Sousa, assenyala que el Consistori ha consensuat amb el sector el servei obligatori de sis llicències diàries (una de transport adaptat), des de les 0 fins a les 6 hores amb l’objectiu de garantir el servei durant la nit i oferir una millor atenció a les persones usuàriesProtecció de dades de caràcter personal.
A) Dades recollides a través de formularis. En el cas que faciliteu les vostres dades personals a través del lloc web o a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Eivissa, el tractament que se'n pot derivar se sotmet a les previsions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (en endavant LOPD), i la resta de normativa aplicable. L'Ajuntament d’Eivissa només tracta les dades personals de les persones usuàries del lloc web o de la seu electrònica que resulten adequades, pertinents i no excessives per al compliment de la finalitat d'atendre correctament les persones usuàries i amb relació a l'exercici de les funcions de l'ajuntament, als efectes del que disposa el principi de qualitat (art. 4 LOPD). Si voleu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició amb relació a les vostres dades de caràcter personal tractades per l'ajuntament, en els termes i les condicions previstes en el títol III de la LOPD, podeu comunicar-ho per escrit a l’adreça postal o a la de correu electrònic de l’ajuntament. També podeu formular les vostres sol·licituds d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició utilitzant altres mitjans, sempre que aquests permetin acreditar l'enviament i la recepció de la sol·licitud, i que aquesta sol·licitud contingui els elements especificats en l'article 25.1 del RLOPD. (Extracte de l'Avís legal que pot consultar-se complet al menú inferior de totes les pàgines)
Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la teva experiència de navegació.
En continuar navegant, entenem que acceptes el seu ús. Informació adicional