Els cursos oberts dirigits a la ciutadania seran els dies 26 i 30 de maig i per a la gent major, els 2, 6, 9 i 13 de juny al Casal d’Igualtat
L’Ajuntament d’Eivissa, amb l’objectiu d’ajudar a la ciutadania, ha organitzat “Eivissa, ciutat digital”, dos cursos al Casal d’Igualtat perquè la ciutadania aprengui a utilitzar les distintes vies d’identificació digital tals com Certificat electrònic, DNIe. Cl@ve mòbil, Cl@ve PIN i Cl@ve permanent.
A més, també s’explicaran distints tràmits que es poden fer a través de l’Ajuntament d’Eivissa de manera telemàtica, tals com autoliquidacions, seu electrònica, línia verda, activitats esportives i venta d’entrades, diferenciant entre els que necessiten identificació digital i els que no.
Finalment, també hi haurà un apartat del curs destinat a aprendre a contactar amb l’Ajuntament a través dels canals oficials, com ara el Whatsapp, newsletter o xarxes socials.
El primer curs que es farà està obert a tota la ciutadania i s’impartirà els dies 26 i 30 de maig de 9.00 a 11.00 hores. En aquest primer curs hi haurà places reservades per a col·lectius en situació de vulnerabilitat.
L’altre curs estarà dirigit a la gent gran i constarà de dues parts, la primera es farà els dies 2 i 6 de juny d’11.00 a 13.00 hores. La segona, en el mateix horari, els dies 9 i 13 de juny.
Per inscriure’s, cal enviar un missatge de Whatsapp al 618 56 54 09 abans del dilluns, dia 26 de maig. Aquesta activitat és gratuïta.