abril 25, 2025

ajuntamentdaltvila

“La directora general del SEPES, Leyre Iglesias, ens ha assegurat que les obres per construir habitatges oficials en aquesta zona de la ciutat d’Eivissa continuaran i que seguiran treballant perquè aquest projecte sigui una realitat com més aviat millor durant la trobada mantinguda aquest dimarts a la seu de l’Entitat Pública Empresarial del Sòl”, ha explicat l’alcalde Rafael Triguero, qui ha agraït a la directora general del SEPES la seva col·laboració i transparència.

L’alcalde d’Eivissa, Rafael Triguero, s’ha reunit aquest dimarts, a la seu de Madrid de l’Entitat Pública Empresarial del Sòl, amb la directora general del SEPES per tractar el projecte dels habitatges de protecció oficial de Ca n’Escandell. “La directora general del SEPES, Leyre Iglesias, ens ha assegurat que les obres per construir habitatges oficials en aquesta zona de la ciutat d’Eivissa continuaran i que seguiran treballant perquè aquest projecte sigui una realitat com més aviat millor durant la trobada mantinguda aquest dimarts a la seu de l’Entitat Pública Empresarial del Sòl”, ha explicat l’alcalde, qui ha agraït a la directora general del SEPES la seva col·laboració i transparència, i ha afegit que l’Ajuntament també havia tramès al SEPES una carta per conèixer de manera oficial l’evolució de les obres.

Després de la reunió, l’alcalde d’Eivissa ha explicat que ha traslladat al SEPES la profunda preocupació de l’Ajuntament d’Eivissa davant les informacions aparegudes als mitjans de comunicació locals, que assenyalen l’aturada de les obres del projecte de promoció pública de 532 habitatges a Can Escandell, impulsat pel SEPES. “La greu manca d’habitatge públic al nostre municipi fa que aquesta actuació sigui essencial per donar resposta a les necessitats habitacionals de nombrosos ciutadans i ciutadanes. La reactivació del projecte, després d’anys d’inactivitat, havia suposat una esperança real per a moltes famílies d’Eivissa, que veuen en aquesta iniciativa una oportunitat d’accés a un habitatge digne a un preu assequible. Des de l’Ajuntament d’Eivissa volem manifestar el nostre ferm compromís amb el desenvolupament d’aquest projecte i per això avui, a la directora general del SEPES, li hem reiterat la nostra total disposició a col·laborar amb el SEPES per garantir la continuïtat de les obres i la seva ràpida finalització”, ha assenyalat l’alcalde de la capital d’Eivissa, qui ha afegit que han existit “senyals aparents d’aturada per part de l’empresa”, però que des del SEPES se’ls ha exigit la continuïtat del projecte.