"Adquisición de vestuario para el Cuerpo de la Policía Local de Eivissa"
ADJUDICACIÓ
Entitat: INSIGNA UNIFORMES SL
Data: 24 de setembre de 2013
Import: cinquanta-cinc mil cinc-cents vuitanta-dos euros amb sis cèntims (55.582,06 €)
IVA: onze mil sis-cents setanta-dos euros amb vint-i-tres cèntims (11.672,23 €)
Preu total: seixanta-set mil dos-cents cinquanta-quatre euros amb vint-i-nou cèntims (67.254,29 €)
Formalització contracte: 30 de setembre de 2013
---------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que, havent-se emès informe per part dels Serveis Tècnics en relació a les propostes econòmica i tècnica, s'ha acordat fixar la Mesa de Contractació pel dia 26 d'agost de 2013 a les 8:30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.
Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació al Sr. Contantino Larroda Azcoitia
---------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa Sra. Pilar Marí Torres ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de contractació, per a l'obertura de l'oferta econòmica i la proposició tècnica (sobres 2 i 3), fixada pel dia 16 d'agost a les 8:15 hores, al Sr. Constantino Larroda Azcoitia.
---------------------------------------
Mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa Sra. Pilar Marí Torres ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de contractació, per a la obertura de la documentació administrativa (sobre 1), al Sr. Constantino Larroda Azcoitia.
-----------------------------------------
Mitjançant la present els informam que la Mesa de contractació prevista pel dia 12 d'agost de 2013, per a l'obertura dels sobres 2 i 3 dels licitadors admesos, s'ha deixat sense efecte, fixant-se per al proper dia 16 d'agost de 2013 a les 8:15 hores, a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.
-----------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 31 de juliol de 2013
Data Mesa obertura ofertes: 12 d'agost de 2013
Enllaç a:
· Plec tècnic
· Plec administratiu
· Quadre característiques
· Boib núm 99 de 16 de juliol
- Inici
- Perfil del contractant
- Expedients adjudicats
- Exp. Núm.: 7/13
Perfil del contractant
Amb la finalitat d’assegurar la transparència i l’accès a la informació relativa a la seva activitat contractual, a partir de dia 1 de maig de 2008, els ajuntaments estan obligats a difondre mitjançant les seves pàgines webs; els plecs i anuncis de licitació de les seves contractacions.
El contingut d'aquesta pàgina té caràcter purament informatiu.
Pel que fa als terminis de publicació, l'únic document que dóna fe dels terminis és l'edicte al Diari oficial corresponent.
NOTA INFORMATIVA IMPORTANT
Per a contractes en licitació a partir del 20 d'agost de 2015, tota la documentació es pot consultar a la Plataforma de Contractació de l'Estat:
https://contrataciondelestado.es/wps/portal/perfilContratante
Per accedir a les licitacions de l'Ajuntament d'Evissa, haurà d'introduïr el següent als camps del formulari de cerca que apareix:
- "Organización Contratante": ENTIDADES LOCALES
- "Comunidad Autónoma OC": Illes Balears.
- "Provincia del OC": Illes Balears.
- "Localidad": Eivissa.
Una vegada emplenat s'haurà de pulsar "Buscar" i apareixeran totes les licitacions actuals.
Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
De conformitat amb les Directiva 2014/24/UE del Parlament Europeu i del Consell, de 26 de febrer de 2014, sobre contractació pública, així com del Reglament d’execució (UE) 2016/7 de la Comissió de 5 de gener del 2016 pel que s’estableix el formulari normalitzat del document europeu únic de contractació, en tots aquells procediments de contractació d’obres, serveis i subministraments subjectes a regulació harmonitzada, l’òrgan de contractació acceptarà com a prova preliminar dels compliment dels requisits previs per participar en el procediment de licitació el “document europeu únic de contractació”, consistent en una declaració formal i actualitzada de l’empresa interessada, en substitució de la documentació acreditativa d’aquests requisits, que confirmi que l’empresa compleix els mateixos, i més concretament: que compta amb les condicions d’aptitud exigides, incloses la de no estar incurs en prohibició de contractar, que compleix amb els requisits de solvència econòmica i financera, i tècnica i professional, així com els demés criteris de selecció i requisits de participació que estableixin els plecs de contractació.
- Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
Més informació:
Departament de Contractació
Ajuntament d’Eivissa
Carrer de Canàries, 35
Tel. 971 39 76 00
Fax. 971 39 75 84
Horari: De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
Correu electrònic: contractacio@eivissa.es
Inscripció ROLECE i nota PLACE
Nota informativa a proveïdors sobre l'obligació inscripció en registre oficial de licitadors i empreses classificades (ROLECE) per poder contractar en procediments simplificats i súper simplificats:
· Nota informativa
· Guia inscripció al ROLECE
Nota informativa Plataforma de contractació del sector públic estatal (PLACE):
· Nota informativa PLACE