Octubre 08, 2024

ajuntamentdaltvila

GCPHE Teatre MèridaEl conveni tendrà una durada de dos anys, prorrogables a dos més, per a l'intercanvi d'accions entre les dues entitats.

“El nou acord permetrà desenvolupar diverses activitats de forma conjunta que permeti l'intercanvi d'accions, potenciant la difusió i comunicació de cadascuna, potenciant el posicionament de marca de les dues institucions i fomentant el coneixement de les destinacions del GCPHE i del Festival de Mèrida als principals mercats turístics”, explica l'alcalde de Mèrida i president del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya.

Mèrida, divendres 17 de desembre de 2021.- El Festival Internacional de Teatre Clàssic de Mèrida rubrica el seu vincle amb el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya. S'ha fet efectiu aquest matí a Mèrida, on l'alcalde de la capital extremenya i president del Grup, Antonio Rodríguez Osuna, ha signat el conveni que uneix les dues entitats en projectes de promoció i difusió conjunta.

Aquesta firma s'ha realitzat a l'Alcaldia emeritenca entre el representant del Grup i el Gerent del Consorci Patronat del Festival, Pedro Blanco.

Després de la signatura han explicat als mitjans de comunicació que l'objecte de l'acord és establir un marc de col·laboració entre ambdues institucions “per desenvolupar diverses activitats de manera conjunta que permeti l'intercanvi d'accions, potenciant la difusió i la comunicació de cadascuna; potenciant el posicionament de marca de les dues institucions, i fomentant el coneixement de les destinacions del GCPHE i del Festival de Mèrida als principals mercats turístics”, ha explicat Rodríguez Osuna.

Per això, s'estableix que el marc de col·laboració conjunta, objecte d'aquest conveni, inclogui diferents accions de comunicació, com la inclusió de la marca i el logotip de Ciutats Patrimoni en tots els programes que s'editin per al desenvolupament de cada Edició del Festival de Mèrida, tant imprès com digital, i a la pàgina web del Festival, dins de l'apartat col·laboradors.

Alhora, s'inclourà la marca i logo de Festival de Mèrida a l'apartat de col·laboradors a la pàgina web del Grup i a tot aquell material en què s'incloguin els mateixos. Per potenciar aquesta presència s'estableix un intercanvi de presència en canals i suports de promoció i difusió, com les xarxes socials i les pàgines webs de les dues entitats, així com realització d'accions conjuntes de promoció i col·laboració en accions de màrqueting directe.

Rodríguez Osuna ha aclarit que es realitzarà la presentació de la programació de cada edició anual del Festival “a la ciutat que presideixi cada any el Grup, mitjançant una acció conjunta a desenvolupar entre el Grup, la ciutat en concret i el Consorci”.

Relació Conjunta

El conveni inclou la possibilitat d'introduir una activitat cultural de les incloses a l'agenda programada anualment pel Grup dins de la programació de la corresponent edició del Festival, i d'una de les activitats del Festival a la programació anual del Grup, així com possibilitat de participació conjunta en xerrades, conferències, jornades o altres accions de difusió de les finalitats de les dues institucions organitzada per qualsevol.

“Així va passar aquest any amb el concert inaugural de l'Escola Superior de Música Reina Sofia al Teatre Romà”, puntualitza Pedro Blanco.

Tots dos signants han explicat que entre les dues institucions hi ha voluntat d'incorporar en el marc de col·laboració conjunta altres institucions, organismes i entitats, de caràcter públic o privat per promoure activitats d'interès comú.

Aquest Conveni té una durada de dos anys a partir de la seua signatura, prorrogant-se de forma expressa pel mateix període.

Wpp