Mayo 31, 2025

ajuntamentdaltvila

Agenda cultural, deportiva y actividades

Adjudicación definitiva paradas Mercado de Navidad y productos navideños

DECRETO DE ADJUDICACIÓN DEFINITIVA DE UNA PARADA DEL MERCADO DE NAVIDAD Y PRODUCTOS NAVIDEÑOS 2018-2019

· Decreto de adjudicación definitiva en pdf

_____________________________________________

Adjudicar de forma definitiva los puestos del Mercado de Navidad y productos navideños 2018-2019 a las personas abajo relacionadas, una vez aportada la documentación exigida en las Bases y pagadas las tasas reglamentarias.

Enlace a:
· Decreto adjudicación definitiva en pdf

Leer más...

Anunci de cobrament període voluntari exercici 2018

Per a l'any 2018, el termini d’ingrés en període voluntari per al cobrament dels tributs municipals, de venciment periòdic i notificació col·lectiva, relacionats a continuació, serà el comprès entre el dia 15 de juliol i el 17 de setembre de 2018 (a.i.):
- Impost sobre béns immobles de naturalesa urbana.
- Impost sobre béns Immobles de naturalesa rústica.
· Exaccions municipals unificades sobre immobles que comprenen els següents:
-Taxa per recollida de fems.
-Taxa per entrada de vehicles i reserva d’aparcament.
- Rebuts del servei municipal d’aigües de parcial de sanejament.
- Impost sobre vehicles de tracció mecànica.
· Exaccions municipals unificades sobre comerços i indústries i activitats professionals, que comprenen les següents:
-Taxa per recollida de fems.
-Taxa per entrada de vehicles i reserva d’aparcament.
- Impost sobre activitats econòmiques.
Data de càrrec dels rebuts domiciliats a les entitats bancàries: 7 d’agost de 2018.

Els contribuents afectats poden realitzar els pagaments dels seus deutes tributaris a les oficines del Servei de Recaptació Municipal, situades al c. Canàries, 35, 1r d’Eivissa, de les 9.00 h a les 14.00 h, de dilluns a divendres, durant l’esmentat termini. Per tal de facilitar el pagament dels tributs municipals s’han emès documents cobradors dels esmentats tributs que s’han tramès als contribuents afectats. Aquests poden realitzar el pagament presentant aquests rebuts a qualsevol oficina de les entitats col·laboradores o bé poden realitzar el pagament a través d’internet, connectant-se amb qualsevol de les pàgines web de les entitats col·laboradores o de la pàgina web de l’Ajuntament: www.eivissa.es, a l’apartat de pagament d’impostos.
Entitats col·laboradores:
- Banco Sabadell
- CaixaBanc (La Caixa)
- Bankia
- Banco Santander
- Banca March.
- BBVA.
- Banco Popular

En el cas de no rebre els documents cobradors, han de realitzar el pagament a les oficines del carrer Canàries, 35, 1r d’Eivissa, durant l´esmentat termini. Si us falta algun avís o voleu resoldre algun dubte sobre el document cobrador o sobre el procediment de cobrament podeu acudir al departament de Gestió Tributària o de Tresoreria, situats al carrer Canàries, 35, planta baixa.
El període executiu s’inicia el dia següent a la finalització del termini d’ingrés en període voluntari. Iniciat el període executiu, la recaptació dels deutes es realitzarà pel procediment de constrenyiment sobre el patrimoni de l’obligat al pagament i amb els corresponents recàrrecs.

Obert termini de sol·licituds d’ocupació de via pública al Passeig de Vara de Rey, plaça des Parc i el seu entorn per a l’any 2018

Havent-se aprovat amb Decret de data 4 d’abril de 2018 (Decret 2018-1805), la modificació del plànol d’alineacions de les zones d'ocupació de la via pública per part dels establiments de restauració situats al Passeig de Vara de Rey, plaça des Parc i el seu entorn per a l’any 2018, deixant sense efecte els aprovats anteriorment, queda exposat al públic, a la pàgina web de l’Ajuntament http://www.eivissa.es i a la seu electrònica, http://eivissa.sedelectronica.es

Es comunica que els establiments de restauració interessats en obtenir llicència d’ocupació de via pública per a l’any 2018 a les zones del plànol d’alineacions aprovat, hauran de sol·licitar de conformitat al model específic normalitzat (Instància M-075), juntament amb la justificació de compliment dels criteris tipològics i d’ús del mobiliari (annex a la instància).

Enllaç a:
· Decret en pdf
· Plànol OVP
· Sol·licitud M-075

Anuncio de licitación instalaciones temporales en las playas de Ibiza

Se hace público que en fecha de 27 de marzo de 2018 se ha acordado por la alcaldía convocar licitación para el contrato de "Licitación contrato patrimonial. Autorizaciones y concesiones demaniales. Explotación de las instalaciones temporales en las playas del término municipal de Ibiza (Años 2018-2021) ", expediente 4723/2018.

Datos para la obtención de información: www.contrataciondelestado.es.
Plazo para presentación de ofertas: dentro de los quince días naturales siguientes a contar desde el día siguiente a la fecha de publicación del anuncio en la plataforma de contratación pública del estado.
Fecha de publicación: 27 de marzo de 2018.

Ibiza, 27 de marzo de 2018.
LA CONCEJALA DELEGADA,
Montserrat García Cuenca.

Bases puestos de venta ambulante en el mercado de productores artesanales de la Plaza del Parque 2018

Habiéndose aprobado por Decreto de Alcaldía de 26 de febrero de 2018 (Decreto 2018-1142) las Bases reguladoras para la adjudicación de puestos de venta ambulante en el mercado de productores artesanales de la Plaza del Parque, quedan expuestas al público en el Tablón de Anuncios del Ayuntamiento y en la Sede Electrónica Municipal http://eivissa.sedelectronica.es.

Estas bases se pueden recurrir potestativamente en los términos y plazos previstos en los artículos 123 y 124 de la Ley 39/2015, d’1 d’octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas o directamente, mediante la interposición de un recurso contencioso administrativo, de conformidad con el artículo 46 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, reguladora de la jurisdicción contencioso administrativa.

Eivissa, a 27 de febrero de 2018
La concejal de Turismo, Comercio y Mercados
Fdo.: Gloria Corral Joven»

Propuesta de definitiva provisional de subvenciones en materia de Bienestar Social año 2018

Enlace a:
· Propuesta definitiva en pdf

---------------------------------------
Propuesta de resolución provisional de subvenciones en materia de Bienestar Social año 2018

Propuesta de resolución provisional de subvenciones en materia de Bienestar Social en 2018. Se notifica a los interesados mediante la publicación en el Tablón de Anuncios electrónico del Ayuntamiento de la sede electrónica municipal, con un plazo de DIEZ días hábiles para formular alegaciones ( Publicado: 7 de mayo de 2018).

Enlace a:
· Propuesta provisional en pdf


---------------------------------------

Convocatoria Subvenciones en materia de Bienestar Social año 2018
El objeto de la presente convocatoria es subvencionar entidades sociales y socio sanitarias que impulsen proyectos de intervención social y socio sanitaria dirigidos a colectivos en situación de vulnerabilidad social, y que ayuden a crear una red de acciones para promover la mejora de la calidad de vida, la integración i el intercambio social de los diferentes colectivos representantes en igualdad de condiciones.
El plazo de presentación de solicitudes será de 15 días hábiles desde el día siguiente a su publicación en el BOIB (Fecha de publicación: 22 de febrero de 2018).

Enlace a:
· Procedimiento en la Sede Electrónica