Octubre 07, 2024

Exp. Núm. 10/13

Exp. Núm. 10/13: "Adquisició de deu vehicles adaptats per a la Policia Local d'Eivissa"

Formalització contracte: 4 de desembre de 2013

-----------------------------------------------
ADJUDICACIÓ
- Entitat: MULTIAUTO PALMA SL
- Import: dos-cents deu mil tres-cents vint euros (210.320 €)
- IVA: quaranta-quatre mil cent seixanta-set euros amb vint cèntims (44.167,20 €)
- Preu total: Dos-cents cinquanta-quatre mil quatre-cents vuitanta-set euros amb vint cèntims (254.487,20 €)
- Data formalització contracte: Dins del termini màxim de quinze dies hàbils, des de la notificació de l'adjudicació.


---------------------------------------------------------
Mitjançant decret de data 25 d'octubre de 2013, s'ha acordat modificar l'hora de la Mesa de contractació per a l'obertura d'ofertes (sobre núm. 2), fixant-se per al dia 28 d'octubre de 2013 a les 14,00 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.


-------------------------------------------------------------
En virtut del decret de delegació de data 9 de setembre de 2013, la presidència de les Mesas per aquesta licitació correspondrà al Tercer Tinent d'Alcalde Sr. Juan Mayans Cruz.


--------------------------------------------------
Procediment:
Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 16 d'octubre de 2013
Data enviament anunci a la Comissió Europea: 6 de setembre de 2013
Publicació DOUE: 10 de setembre de 2013
Data publicació BOE: 25 de setembre de 2013
Data publicació BOIB: 8 d'octubre de 2013

Enllaç a:
· Plec de clàusules administratives
· Plec de prescripcions tècniques
· Quadre de característiques del contracte
· Anunci DOUE

Exp. Núm.: 13/13

"Servei de Teleassistència"

ADJUDICACIÓ
Entitat: CRUZ ROJA ESPAÑOLA
Data:
20 de febrer de 2014
Import: trenta-nou mil set-cents cinquanta euros (39.750 €)
IVA: exempt
Formalització contracte: 4 de març de 2014

-----------------------------------------------------------------
Nota:
A la vista que el President de la Mesa de Contractació, Sr. Juan Mayans Cruz, no estarà present a la Mesa prevista per al dia 13 de novembre de 2013, a les 9:00 hores s'ha procedit a nomenar com a president d'aquesta a la Regidora, Sra. Miriam Valladolid Portas. 


------------------------------------------------------------------------------------------------
Nota: Mitjançant la present es fa saber que havent-se emès informe pels Serveis Tècnics, s'ha procedit a fixar la data de la corresponent Mesa de contractació per al proper dia 13 de novembre de 2013 a les 9:00 hores, a les dependències municipals sites al C/ de canàries, 35, Edifici Sa Colomina, 2º pis. 


-------------------------------------------
Es comunica que s'ha procedit a fixat la data de la Mesa de contractació per a l'obertura d'ofertes per al proper dia 27 de setembre de 2013 a les 8:30 hores a les dependències municipals sites al C/de Canàries núm. 35, 2º pis, de la ciutat d'Eivissa.


--------------------------------------------------------------------------
En virtut del decret de delegació de data 9 de setembre de 2013, la presidència de les Mesas per aquesta licitació correspondrà al Tercer Tinent d'Alcalde Sr. Juan Mayans Cruz

----------------------------------------------------------------------------------
Havent-se detectat una errada de caire tipogràfica en el model de l'annex III del Plec de Clàusules Administratives Particulars, s'adjunta el mateix degudament esmenat.

Enllaç a:
· Annex III Plec administratiu

----------------------------------------------------------------
Procediment:
Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 4 de setembre de 2013

Enllaç a:
· Plec tècnic 
· Annexes plec tècnic
· Plec administratiu
· Quadre característiques del contracte
· Anunci del BOIB

Exp. Núm.: P 6/11 FASE III

"Alienació de places d'aparcament de l'edifici Wallis 24, plantes soterrani -1 i soterrani -2, amb accés al carrer de Pere Francès, núm. 7-9, Fase III"

Mitjançant la present, es comunica que en data 9 de setembre de 2013, s'ha aprovat l'adjudicatari provisional de la plaça d'aparcament núm. S2-11 al Sr. Bruno Olivier Laurent Leprête. Per la qual cosa, es fa saber que el licitador disposa d'un termini de 10 dies hàbils des del dia d'avui per presentar (o autoritzar a l'òrgan de contractació per obtenir-la de forma directa) la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
Així mateix s'advertix a l'adjudicatari provisional que, de no respectar aquest termini (llevat dels casos de força major) quedarà resolta la proposta d'adjudicació al seu favor i es confiscarà la garantia provisional.


-----------------------------------------------------------
Mitjançant la present, es comunica que s'ha aprovat el llistat provisional d'adjudicataris tal i com es de veure a l'arxiu que s'acompanya com enllaç "Decret 081". Per la qual cosa, es fa saber que els licitadors disposen d'un termini màxim de 10 dies hàbils des del dia d'avui per presentar (o autoritzar al òrgan de contractació per obtenir-la de forma directa) la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

Així mateix s'adverteix als adjudicataris provisionals que, de no respectar aquest termini (llevats els casos de força major) quedarà resolta la proposta d'adjudicació al seu favor i es confiscarà la garantia provisional.

Enllaç a:
· Decret 081: Llistart provisional d'adjudicataris

----------------------------------------------

Mitjançant la present es comunica que continuaran les visites guiades fins la finalització del termini de presentació d'ofertes. Telèfon de contacte per concertar cites: 971 39 76 00 (Negociat Contractació)

----------------------------------------------
Procediment: adjudicació directa
Criteris: segons ordre de presentació de sol·licituds
Termini de presentació d'ofertes: des del 19 d'agost de 2013 fins el 13 de setembre de 2013
Visites guiades: Es realitzaran durant la setmana del 12 d'agost fins el 16 d'agost de 2013 (laborables). Telèfon de contacte per concertar cites: 971 39 76 00 (Negociat Contractació)

Enllaç a:
· Bases
· Llistat pàrkings
· Full sol·licitud
· Boib

Exp. Núm.: 8/13

“Projecte complementari al projecte de consolidació del peu de murada entre la punta de Santa Llúcia i el flanc de Sant Pere ”

Formalització contracte: 23/07/2013

--------------------------------------------
ADJUDICACIÓ
- Entitat:  REFOART, S.L.
- Data: 12 de juliol de 2013
- Import: cinquanta mil cent seixanta-sis euros amb noranta cèntims (50.166,90 €)
- IVA: deu mil cinc-cents trenta-cinc euros amb cinc cèntims (10.535,05 €)
- Preu Total: seixanta mil set-cents un euro amb noranta -cinc cèntims (60.701,95 €)
- Termini formalització contracte: fins el 6 d'agost de 2013

Exp. Núm.: 5/13

"Contracte d'Assistència Tècnica per a l'Espai Cultural Can Ventosa"

Entitat: SONOIBIZA SL
Data:
 26 d'agost de 2013
Import: quaranta-un mil tres-cents vint-i-dos euros amb trenta-dos cèntims (41.322,32 € €)
IVA: vuit mil sis-cents setanta-set euros amb seixanta-vuit cèntims (8.677,68 €)
Preu Total: cinquanta mil euros (50.000 €)
Formalització contracte: 5 de septembre de 2013

--------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa Sra. Pilar Marí Torres ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació, per a l'obertura de  l'oferta econòmica i de la proposta tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules o percentatges (sobres 2 i 3), a la Sra. Lina Sansano Costa.     


----------------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa Sra. Pilar Marí Torres ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació, per a l'obertura de la Documentació administrativa, a la Sra. Lina Sansano Costa.  

Expedientes en licitación
Cantidad de artículos:
115
Expedientes adjudicados
Cantidad de artículos:
320