A l'AJUNTAMENT D'EIVISSA estem compromesos amb la protecció de la privadesa i l'ús correcte de les dades personals. 

És per això que, aquesta Política de Privadesa té com a objecte informar sobre el tractament de dades de caràcter personal que, l'AJUNTAMENT D'EIVISSA, efectua en aquest lloc web, seu electrònica i en qualsevol dels seus subdominis, microsites i/o aplicacions mòbils ). 

1.Qui és el Responsable del tractament de les vostres dades personals? 

L'AJUNTAMENT D'EIVISSA és qui ostenta la condició de Responsable de Tractament, estant assessorat i supervisat per a l'adequada protecció pel nostre Delegat de Delegat de Protecció de Dades: dpd@eivissa.es.

2. Perquè tractem les teves dades personals de contacte?

Les dades que se'ns faciliten, així com qualssevol altres generades durant el desenvolupament de la relació amb la persona ciutadana/interessada, les podem tractar per a diferents finalitats en funció dels serveis municipals que siguin objecte de prestació i, en tot cas, per mantenir el contacte i la comunicació amb aquesta i gestionar la prestació dels serveis demandats i/o prestats per aquest Ajuntament. 

Si escau, finalitats més explícites i concretes poden indicar-se a les clàusules informatives incorporades a cadascuna de les vies de presa de dades (formularis web, formularis en paper, locucions o cartells i notes informatives) per a supòsits concrets. 

3. Quina és la base jurídica que legitima el tractament de les vostres dades personals? És a dir, quina condició fonamenta o habilita que puguem tractar les seves dades personals?

La base jurídica que ens legitima per al tractament de les vostres dades pot ser diversa: en uns casos pot ser el consentiment de les persones interessades, en altres el compliment d'una obligació legal per part nostra, en altres el compliment per l'Ajuntament d'una missió realitzada en interès públic o en exercici de poders públics, en altres la protecció d'interessos vitals i en altres l'execució d'un contracte. 

L'aportació de les dades sol·licitades és obligatòria per ser imprescindibles per atendre la vostra petició i/o prestar els nostres serveis; si no els facilita, no la podrem dur a terme o prestar-los. 

Quan el tractament es basi en el seu consentiment, aquest s'entendrà atorgat de forma inequívoca, i aquesta aportació es considera un acte afirmatiu clar per la seva banda, que manifesta aquest consentiment. 

5. Per quant de temps conservem les vostres dades personals? 

En general, les dades personals que se'ns faciliten les conservarem per mantenir un historial d'atenció i gestionar els nostres serveis de forma eficient, mentre es mantingui la condició de ciutadà/ana del municipi i la persona interessada no en sol·liciti la supressió. Fins i tot sol·licitada la supressió, es mantindran bloquejats durant el temps necessari, i limitant-ne el tractament, únicament per a algun d'aquests supòsits: complir amb les obligacions legals/contractuals de qualsevol tipus a què estiguem sotmesos i/o durant els terminis legals previstos per a la prescripció de qualsevol responsabilitat per part nostra i/o l'exercici o la defensa de reclamacions derivades de la relació mantinguda amb la persona ciutadana/interessada. 

6. Qui pot ser cessionari o destinatari de les teves dades personals?

Les dades que ens proporciona podran ser comunicades a terceres entitats per al compliment de fins directament relacionats amb funcions legítimes de persona cedent i persona cessionària, com a les entitats o organismes als quals hi hagi obligació legal de realitzar comunicacions de dades, entitats o organitzacions públiques o privades amb què arribem a acords per desenvolupar projectes, socials, culturals o esportius o acords de col·laboració, etc

7. Quins són els seus drets en protecció de dades i com els pot exercir? 

Per exercitar els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació o, si escau, oposició, podreu formular una sol·licitud presentant un escrit al Registre d'Entrada de l'Ajuntament:

Carrer Canàries, 35 / Plaça Espanya, 1.
Eivissa. 07800 Illes Balears

O, si escau, enviant la seva sol·licitud al nostre Delegat de Protecció de Dades:dpo@eivissa.es o mitjançant la seu electrónica https://eivissa.sedelectronica.es/dossier.6  

 A l'escrit haurà d'especificar quin d'aquests drets sol·licita sigui satisfet i, alhora, haurà de mostrar o, en cas d'enviament postal, acompanyar la fotocòpia del NIF o document identificatiu equivalent. En cas que actués mitjançant representant, legal o voluntari, haurà d'aportar també document que n'acrediti la representació i el document identificatiu. 

En tot cas, podrà, igualment, formular reclamacions davant de laAgència Espanyola de Protecció de dades(https://www.aepd.es/).