Nous Caixers Ciutadans: gestiona els teus tràmits de manera fàcil, ràpida i segura
L’Ajuntament d’Eivissa posa al teu abast un nou canal d’atenció al ciutadà per facilitar la gestió dels tràmits més habituals i millorar l’accés a la informació municipal.
Aquests terminals d’autoservei electrònic, disponibles en diversos punts de la ciutat, et permeten realitzar gestions municipals de forma àgil, còmoda i segura, sense necessitat de desplaçar-te fins a les oficines o bé fora de l'horari d'atenció presencial.
Què pots fer als Caixers Ciutadans?
- Sol·licitar certificats de viatge
- Obtenir certificats d’empadronament
- Pagar impostos municipals
- Realitzar liquidacions i autoliquidacions amb TPV
- Generar autoliquidacions amb DNI electrònic (DNIe)
Com funcionen?
Els caixers estan equipats amb:
- Impressora de documents, per obtenir al moment els certificats i justificants.
- Impressora de tiquets, per rebre comprovants de les operacions.
- Escàner de documents, per poder adjuntar documentació als tràmits.
- Datàfon, per efectuar pagaments amb targeta de crèdit o dèbit de manera ràpida i segura.
- Opció per enviar els documents directament per correu electrònic, si prefereixes rebre’ls en format digital.
Identificació segura
Per als tràmits que requereixen identificació, pots accedir-hi utilitzant:
- El certificat digital del DNI electrònic (DNIe)
- El sistema d’identificació Cl@ve