Caixers ciutadans

Nous Caixers Ciutadans: gestiona els teus tràmits de manera fàcil, ràpida i segura

L’Ajuntament d’Eivissa posa al teu abast un nou canal d’atenció al ciutadà per facilitar la gestió dels tràmits més habituals i millorar l’accés a la informació municipal.
Aquests terminals d’autoservei electrònic, disponibles en diversos punts de la ciutat, et permeten realitzar gestions municipals de forma àgil, còmoda i segura, sense necessitat de desplaçar-te fins a les oficines o bé fora de l'horari d'atenció presencial.

Què pots fer als Caixers Ciutadans?

  • Sol·licitar certificats de viatge
  • Obtenir certificats d’empadronament
  • Pagar impostos municipals
  • Realitzar liquidacions i autoliquidacions amb TPV
  • Generar autoliquidacions amb DNI electrònic (DNIe)

Com funcionen?
Els caixers estan equipats amb:

  • Impressora de documents, per obtenir al moment els certificats i justificants.
  • Impressora de tiquets, per rebre comprovants de les operacions.
  • Escàner de documents, per poder adjuntar documentació als tràmits.
  • Datàfon, per efectuar pagaments amb targeta de crèdit o dèbit de manera ràpida i segura.
  • Opció per enviar els documents directament per correu electrònic, si prefereixes rebre’ls en format digital.

Identificació segura
Per als tràmits que requereixen identificació, pots accedir-hi utilitzant:

  • El certificat digital del DNI electrònic (DNIe)
  • El sistema d’identificació Cl@ve
  • Associació veïnal Platja d'en Bossa

    Carrer Blas Infante, 10

    Obert 24 h

  • Edifici Can Ventosa

    Avinguda d’Ignaci Wallis 26

  • Edifici Cetis - Ajuntament d’Eivissa (Exterior)

    Carrer Canàries 35

    Obert 24h

  • Edifici Cetis - Ajuntament d’Eivissa (Interior)

    Carrer Canàries 35

    8:30h. a 14h