Pumba troba una nova família després de cinc anys al Centre de Protecció Animal de Sa Coma
Mostra la data: 09/07/2026 06:31

El Centre de Protecció Animal de sa Coma celebra una nova adopció amb la marxa de Pumba, un ca que, després de 1.825 dies al centre, ha trobat una nova família. La seua adoptant és Marjolijn Coenen, de nacionalitat holandesa, que ha decidit oferir-li una segona oportunitat i una nova vida al seu país.

El regidor de Benestar Animal de l'Ajuntament d'Eivissa, Manuel Jiménez, ha mostrat la seua satisfacció per aquesta adopció i ha destacat que "cada animal que surt de sa Coma per començar una nova vida amb una família és una gran notícia. Pumba ha esperat cinc anys aquesta oportunitat i avui podem celebrar que, per fi, ha trobat la llar que tant es mereixia". A continuació, Jiménez ha remarcat també la importància de l'adopció responsable i ha recordat que "al Centre de Protecció Animal de sa Coma encara hi ha molts cans i gats que esperen, amb la mateixa il·lusió que tenia Pumba, una família que els doni una segona oportunitat. Animam la ciutadania a visitar el centre i conèixer-los, perquè adoptar és donar una nova vida a un animal i, alhora, enriquir la pròpia".

A més, el regidor de Benestar Animal de la capital eivissenca també ha volgut agrair especialment la col·laboració de la Fundació de Perros Abandonados de Ibiza, per la seua implicació constant en la cerca de famílies adoptants, tant a escala nacional com internacional. La seua tasca és fonamental, especialment en la cerca de llars per als cans catalogats com a potencialment perillosos (PPP), facilitant que molts d'aquests animals puguin trobar una família fora de l'illa i iniciar una nova etapa.

L'Ajuntament d'Eivissa recorda que totes les persones interessades en adoptar poden visitar el Centre de Protecció Animal de sa Coma i conèixer els animals que actualment esperen una llar definitiva.