La Policia Local d’Eivissa immobilitza i denuncia dos taxis pirata que actuaven al municipi
Mostra la data: 21/07/2026 11:53
  • Un dels vehicles va ser detectat ahir dilluns en un control ordinari. A més, en un altre control desenvolupat durant el passat cap de setmana, van ser detectats un altre taxi pirata i un conductor d’un taxi d’un altre municipi que circulava sense llicència i que va donar resultat positiu en un test de drogues.
  • Els controls contra el transport il·legal de viatgers són constants, així com els que afecten l’intrusisme en el sector nàutic i en allotjaments turístics.

La Policia Local d’Eivissa ha denunciat nous casos de presumpte intrusisme en el transport públic de viatgers en els darrers dies. Un dels casos va ser denunciat ahir dilluns després de detectar un conductor que realitzava un servei remunerat sense comptar amb la preceptiva autorització administrativa. L’actuació es va dur a terme durant un punt de verificació de vehicles establert la tarda del dilluns 20 de juliol al carrer de sa Punta, dins del dispositiu permanent de control contra el transport il·legal de passatgers que desenvolupa l’Ajuntament d’Eivissa.

Durant la inspecció, els agents van identificar el conductor i els ocupants del vehicle, que van manifestar de manera coincident que havien contractat un trasllat des d’un establiment hoteler situat a l’avinguda Pere Matutes Noguera fins a una discoteca del municipi de Sant Josep per un import de 20 euros. Els passatgers, turistes estrangers, van confirmar verbalment el pagament acordat pel servei, encara que van refusar signar l’acta aixecada pels agents per por de possibles represàlies per part del conductor.

Els agents van comprovar posteriorment que el conductor mancava de qualsevol llicència o autorització que l’habilités per prestar un servei pú