La ciutat d’Eivissa rebosa cultura amb motiu del Dia del Llibre
Mostra la data: 22/04/2026 10:01
  • Durant els pròxims dies la ciutat acollirà diverses activitats relacionades amb la lectura
  • El dia 23 el passeig de Vara de Rey acollirà casetes amb venda i signatura de llibres, així com venda de roses i més activitats

L’Ajuntament d’Eivissa posa en marxa una nova edició del Dia del Llibre amb motiu de la celebració de Sant Jordi, aquest dijous 23 d’abril. El passeig de Vara de Rey serà l’espai que acollirà una multitud d’activitats, punts de venda de llibres i signatura dels autors més destacats.

Els amants de la lectura i la cultura tenen una cita aquest dijous a partir de les 10 h al passeig de Vara de Rey de la ciutat d’Eivissa, on podran gaudir de diversos punts de venda de llibres amb un descompte especial del 10 %, zona de “biblioteca al carrer”, contacontes i ball pagès per tancar la jornada amb la presència de les dues colles de la ciutat.

Més de 25 autors acudiran a signar als estands les seves novetats editorials en diverses franges horàries al llarg del dia. A més, diverses floristeries oferiran la possibilitat de comprar la tradicional rosa del dia de Sant Jordi, per arrodonir una jornada centrada en la lectura i el poder transformador de la cultura.

La regidora de Cultura, Carmen Domínguez, ha destacat que “en un món on l’audiovisual i les pantalles acaparen la major part de la nostra atenció, es fa més necessari que mai recordar el poder transformador de la lectura, els llibres i la cultura en el desenvolupament de la nostra societat. Que la lectura i els llibres siguin els grans protagonistes de la ciutat d’Eivissa durant tot un dia és una excel·lent notícia, i continuarem treballant perquè ho siguin encara més, especialment entre els més joves”.