Els treballs han començat aquest dilluns a l’avinguda de Santa Eulària i continuaran als barris d’Es Pratet i la Marina, les zones amb més risc d’acumulació d’aigua.
El Consistori de la capital...
Triguero lamenta que el canvi de criteri del Govern d'Espanya hagi fet perdre tres anys en la tramitació del projecte i el finançament europeu previst per ordenar els fondejos de la badia
Utilitzem galetes per oferir contingut personalitzat, analitzar tendències, administrar el lloc web, fer un seguiment dels moviments dels usuaris al lloc web i recollir informació demogràfica sobre la nostra base d'usuaris en conjunt. Accepteu totes les galetes per gaudir de la millor experiència possible al nostre lloc web o gestioneu les vostres preferències.
Consulteu la nostra política de cookies