Octubre 21, 2018

ajuntamentdaltvila

Exp. Núm 2/12 C

“Projecte de rehabilitació i acondicionament de l'Obervatori Astronòmic de la Necròpolis des Puig des Molins”

ADJUDICACIÓ
Entitat: REFOART, S.L.
Data:  19 de març de 2013
Import: seixanta-set mil dos-cents vuitanta-nou euros amb noranta-vuit cèntims (67.289,98 €)
IVA: catorce mil cent trenta euros amb vuitanta-nou cèntims (14.130,89 €)
Preu Total: vuitanta-un mil quatre-cents vint euros amb vuitanta-set cèntims (81.420,87 €)
Data formalització contracte: 25 de març de 2013

Leer más...

Exp. Núm. P 6/11 fase II

“Alienació de places d'aparcament de l'Edifici Wallis 24, plantes soterrani -1 i soterrani -2, amb accés al Carrer de Pere Francès, núm. 7-9 (Fase II)"

Nota a 26 de juny de 2013:
Es fa saber a tots els licitadors que poden passar a recollir les notificacions de les adjudicacions definitives així com les corresponents liquidacions dels parkings adjudicats a les dependències municipals del Negociat de Contractació, sites al C/ de Canàries, núm.35, Edifici Sa Colomina, 2ª planta, de la ciutat d'Eivissa de 9:00 a 14:00 hores


---------------------------------------------------------
Nota a 14 de maig de 2013:
Mitjançant la present, es comunica que s'ha aprovat el llistat provisional d'adjudicataris tal i com es de veure a l'arxiu que s'acompanya com enllaç "Decret 021". Per la qual cosa, es fa saber que els licitadors disposen d'un termini màxim de 10 dies hàbils des del dia d'avui per presentar (o autoritzar al òrgan de contractació per obtenir-la de forma directa) la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

Així mateix s'adverteix als adjudicataris provisionals que, de no respectar aquest termini (llevats els casos de força major) quedarà resolta la proposta d'adjudicació al seu favor i es confiscarà la garantia provisional.

Enllaç a:

· Decret 021 - Llistat provisional en pdf 


--------------------------------------
Nota a 6 de maig de 2013: Mitjançant la present es comunica que s'ha dut a terme el desempat i classificació, per ordre decreixent de les ofertes presentades, per la qual cosa la Mesa ha confeccionat el  llistat provisional d'adjudicataris adjunt. A tenor de l'apartat nº 16 de les Bases que regeixen aquesta licitació, es convoca a tots els licitadors per a l'elecció d'aparcament, segons l'ordre establert, el proper dia 9 de maig de 2013 a les dependències del Negociat de Contractació sites al C/ Canàries, nº35, Edifici Sa Colomina, 2ª planta, de la Ciutat d'Eivissa, a les següents hores:
LOT  2 --  9:00 hores
LOT  4 -- 10:15 hores
LOT  7 -- 10:45 hores
LOT  9 -- 11:00 hores
LOT 10 -- 11:30 hores
LOT 11 -- 12:30 hores
LOT 12 -- 12:45 hores
LOT 16 -- 13,30 hores


Així mateix, es fa constar que s'entendrà que es renuncia a la plaça si no es compareix en el dia i hora assenyalats per triar aparcament  (llevat de causa justificada comunicada a l'Ajuntament).

Enllaç a:
· Llistat provisional adjudicataris en pdf

--------------------------------------
Nota a 30 d'abril:

Vist que s'ha produït un empat en el lot 12 entre les ofertes presentades per la Sra. Antonia Felicó Roig i el Sr. Javier Felicó Roig, i als efectes de desfer l'esmentat empat i confeccionar el llistat provisional per ordre decreixent,s'ha procedit a fixar la data de la pertinent Mesa de Contractació per al proper dia 3 de maig de 2013 a les 13:30 hores.

---------------------------------------
Nota a 11 d'abril de 2013 :
Mitjançant la present, es comunica que s'ha procedit a fixar la data de la pertinent Mesa de contractació per l'obertura de les ofertes econòmiques, per al proper dia 16 d'abril de 2013 a les 10:30 hores.
A la vista de que la presidenta de la Mesa, la Sra. Marienna Sánchez Jáuregui Martínez, no estarà present a  l'esmetada Mesa,  s'ha acordat nomenar com a president d'aquella al Sr. Juan Daura Escandell.


-------------------------------------------------------------
Nota a 19 de març de 2013:
A la vista de que la presidenta de la Mesa, la Sra. Marienna Sánchez Jáuregui Martínez, no estarà present a la Mesa de documentació prevista per al dia 20 de març de 2013, s'ha acordat nomenar com a president d'aquella al Sr. Juan Daura Escandell.


--------------------------------------------------------------
Nota a 5 de març de 2013:
Es comunica que les visites guiades es duran a terme de 10:00 a 13:00 hores el dimecres 6 de març, dijous 7 de març i divendres 8 de març de 2013, en el mateix edifici (entrada per C/ Pere Frances, núm. 7-9), telèfon de contacte per concretar cites 971 19 46 00


--------------------------------------------------------------

Nota a 4 de març de 2013: Atès que per circumstàncies excepcionals no s'han pogut dur a terme la totalitat de les visites guiades planejades en relació a l'expedient “Alienació de places d'aparcament de l'Edifici Wallis 24, plantes soterrani -1 i soterrani -2, amb accés al Carrer de Pere Francès, núm. 7-9 (Fase II)”, a conseqüència de la defunció de la persona encarregada de les mateixes, i en virtut de l'establert a l'article 49.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, s'ha acordat ampliar el termini per a la presentació d'ofertes fins el proper dia 8 de març de 2013.


--------------------------------------------------------------

Procediment: Obert
Criteris: un únic criteri d'adjudicació: preu (subhasta)
Termini de presentació d'ofertes: fins el dia 4 de març de 2013 (2ª fase)

Visita guiada: de 10:00 a 13:00 hores els dies laborables (de dilluns a divendres) a partir del dia 25 de febrer de 2013 fins el dia 4 de març de 2013, en el mateix edifici (entrada per C/ Pere Francès, núm. 7-9), telèfon de contacte per concretar cites 971 19 14 02

Enllaç a:
BOIB
Bases
Places disponibles fase II

Exp. Núm.: 4/13

"Servei de vigilància i d'atenció al públic al Museu d'Art Contemporani i d'altres centres adscrits"

 - ADJUDICACIÓ

 - Entitat:  VISABREN SERVICIOS GENERALES, S.L.

 - Data: 6 d'agost de 2013

- Import: vuitanta-sis mil dos-cents setze euros amb divuit cèntims (86.216,18 €)

 -IVA:  divuit mil cent cinc euros amb quaranta cèntims (18.105,40 €)

-Preu Total: cent quatre mil tres-cents vint-i-un euros amb cinquanta-vuit cèntims (104.321,58 €)

-Data formalització contracte:  6 d'agost de 2013

---------------------------------------------------------------------------------

Mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació s'ha acordat fixar pel dia 9 de juliol de 2013 a les 8:15 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació a la Segona Tinent d'Alcalde, Sra. Catalina Sansano Costa


------------------------------------------------------------------------------------
Atès l'informe emès pels Serveis Tècnics en data 17 de juny de 2013, mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació s'ha acordat fixar pel dia 5 de juliol de 2013 a les 8:15 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Mitjançant la present es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació a la Segona Tinent d'Alcalde, Sra. Catalina Sansano Costa


-------------------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que s'ha procedit a modificar l'hora de la pertinent Mesa de contractació per l'obertura d'ofertes (sobres 2 i 3) prevista per al proper dia 17 de juny de 2013, la qual queda establerta a les 9:00 hores a les dependències municipals sites a C/ Canàries, 35, 2ª planta, Edifici Sa Colomina.

------------------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que s'ha procedit a fixar la data de la pertinent Mesa de contractació per l'obertura d'ofertes (sobres 2 i 3) per al proper dia 17 de juny de 2013 a les 10:30 hores a les dependències municipals sites a C/ Canàries, 35, 2ª planta, Edifici Sa Colomina

------------------------------------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 3 de juny de 2013
Enllaç a:
· Plec de clàusules administratives particulars
· Plec de condicions tècniques
· Quadre de característiques del contracte
· BOIB núm. 70 del 18 de maig de 2013

Exp. Núm.: 3/13

"Servicio de retirada de vehículos de la vía pública y vehículos considerados como residuo urbano"
 
ADJUDICACIÓ
- Entitat:  CA NA NEGRETA, S.A.
- Data: 3 d'octubre de 2013
- Import: cinc-cents quaranta-dos mil quatre-cents euros (542.400 €)
- IVA: cent tretze mil nou-cents quatre euros (113.904 €)
- Preu Total: sis-cents cinquanta-sis mil tres-cents quatre euros (656.304 €)
-Data formalització contracte: 25 de novembre de 2013


-----------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que, havent-se emès informe per part dels Serveis Tècnics,  s'ha acordat fixar la Mesa de Contractació pel dia 16 d'agost de 2013 a les 8:45 hores a les dependències municipals sites al C. de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació al Sr. Contantino Larroda Azcoitia.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 22 de juliol de 2013
Data enviament anunci a la Comissió Europea: 11 de juny de 2013
Publicació DOUE: 13 de juny de 2013
Data publicació BOE: 27 de juny de 2013
Data publicació BOIB: 2 de juliol de 2013

Enllaç a:
· Plec tècnic
· Plec clàusules administratives
· Quadre de característiques del contracte
· Anunci al DOUE 
· Anunci al BOE 
· Anunci BOIB 
· Quadre de serveis estimats

Exp. Núm. 2/13

"Servei de centre d'acollida municipal"

Mitjançant la present es dona compte del Decret núm. 074 de data 14 d'agost de 2013 (arxiu que s'acompanya com enllaç) en el qual es resolc desistir de la licitació objecte de l'expedient 2/13 relatiu a la contractació de "Serveis de centre d'acollida municipal" per haver-se produït una errada insubsanable en la tramitació del procediment d'adjudicació.

Enllaç a:
· Decret de desestiment


-------------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació per a l'obertura de l'oferta econòmica i de la proposta tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules o percentatges (sobres 2 i 3) s'ha acordat fixar pel dia 31 de juliol a les 8.30 hores a les dependències municipals sites al Carrer Canàries 35, 2n pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.


-------------------------------------------------------
Nota aclaratòria:
Es fa saber als licitadors que s'ha observat una errada de caire tipogràfic:

a) en el quadre de característiques tècniques, apartat I, doncs la data límit de presentació de proposicions, és de 15 dies naturals des de la publicació de l'anunci al BOIB, tal i com es detalla a l'anunci de licitació publicat al BOIB (i no de 7 dies com consta erròniament al Quadre de característiques). PER LA QUAL COSA, LA DATA DE FINALITZACIÓ D'OFERTES FINALITZA EL 10 DE JULIOL DE 2013

b) en l'apartat 5º de l'anunci publicat al BOIB, doncs l'IVA a aplicar al pressupost del contracte és del 10% (i no del 21%), i per tant, el PRESSUPOST DE LA LICITACIÓ és de dos-cents seixanta-un mil sis-cents trenta-sis euros amb trenta-sis cèntims (261.636´36 €), més IVA del 10% vint-i-sis mil cent seixanta-tres euros (26.163 €), el que suposa un total de dos-cents vuitanta-set mil vuit-cents euros(287.800 €)

Leer más...