Septiembre 21, 2018

ajuntamentdaltvila

Exp. Núm.: 4/13

"Servei de vigilància i d'atenció al públic al Museu d'Art Contemporani i d'altres centres adscrits"

 - ADJUDICACIÓ

 - Entitat:  VISABREN SERVICIOS GENERALES, S.L.

 - Data: 6 d'agost de 2013

- Import: vuitanta-sis mil dos-cents setze euros amb divuit cèntims (86.216,18 €)

 -IVA:  divuit mil cent cinc euros amb quaranta cèntims (18.105,40 €)

-Preu Total: cent quatre mil tres-cents vint-i-un euros amb cinquanta-vuit cèntims (104.321,58 €)

-Data formalització contracte:  6 d'agost de 2013

---------------------------------------------------------------------------------

Mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació s'ha acordat fixar pel dia 9 de juliol de 2013 a les 8:15 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació a la Segona Tinent d'Alcalde, Sra. Catalina Sansano Costa


------------------------------------------------------------------------------------
Atès l'informe emès pels Serveis Tècnics en data 17 de juny de 2013, mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació s'ha acordat fixar pel dia 5 de juliol de 2013 a les 8:15 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Mitjançant la present es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació a la Segona Tinent d'Alcalde, Sra. Catalina Sansano Costa


-------------------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que s'ha procedit a modificar l'hora de la pertinent Mesa de contractació per l'obertura d'ofertes (sobres 2 i 3) prevista per al proper dia 17 de juny de 2013, la qual queda establerta a les 9:00 hores a les dependències municipals sites a C/ Canàries, 35, 2ª planta, Edifici Sa Colomina.

------------------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que s'ha procedit a fixar la data de la pertinent Mesa de contractació per l'obertura d'ofertes (sobres 2 i 3) per al proper dia 17 de juny de 2013 a les 10:30 hores a les dependències municipals sites a C/ Canàries, 35, 2ª planta, Edifici Sa Colomina

------------------------------------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 3 de juny de 2013
Enllaç a:
· Plec de clàusules administratives particulars
· Plec de condicions tècniques
· Quadre de característiques del contracte
· BOIB núm. 70 del 18 de maig de 2013

Exp. Núm.: 3/13

"Servicio de retirada de vehículos de la vía pública y vehículos considerados como residuo urbano"
 
ADJUDICACIÓ
- Entitat:  CA NA NEGRETA, S.A.
- Data: 3 d'octubre de 2013
- Import: cinc-cents quaranta-dos mil quatre-cents euros (542.400 €)
- IVA: cent tretze mil nou-cents quatre euros (113.904 €)
- Preu Total: sis-cents cinquanta-sis mil tres-cents quatre euros (656.304 €)
-Data formalització contracte: 25 de novembre de 2013


-----------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que, havent-se emès informe per part dels Serveis Tècnics,  s'ha acordat fixar la Mesa de Contractació pel dia 16 d'agost de 2013 a les 8:45 hores a les dependències municipals sites al C. de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació al Sr. Contantino Larroda Azcoitia.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 22 de juliol de 2013
Data enviament anunci a la Comissió Europea: 11 de juny de 2013
Publicació DOUE: 13 de juny de 2013
Data publicació BOE: 27 de juny de 2013
Data publicació BOIB: 2 de juliol de 2013

Enllaç a:
· Plec tècnic
· Plec clàusules administratives
· Quadre de característiques del contracte
· Anunci al DOUE 
· Anunci al BOE 
· Anunci BOIB 
· Quadre de serveis estimats

Exp. Núm. 2/13

"Servei de centre d'acollida municipal"

Mitjançant la present es dona compte del Decret núm. 074 de data 14 d'agost de 2013 (arxiu que s'acompanya com enllaç) en el qual es resolc desistir de la licitació objecte de l'expedient 2/13 relatiu a la contractació de "Serveis de centre d'acollida municipal" per haver-se produït una errada insubsanable en la tramitació del procediment d'adjudicació.

Enllaç a:
· Decret de desestiment


-------------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació per a l'obertura de l'oferta econòmica i de la proposta tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules o percentatges (sobres 2 i 3) s'ha acordat fixar pel dia 31 de juliol a les 8.30 hores a les dependències municipals sites al Carrer Canàries 35, 2n pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.


-------------------------------------------------------
Nota aclaratòria:
Es fa saber als licitadors que s'ha observat una errada de caire tipogràfic:

a) en el quadre de característiques tècniques, apartat I, doncs la data límit de presentació de proposicions, és de 15 dies naturals des de la publicació de l'anunci al BOIB, tal i com es detalla a l'anunci de licitació publicat al BOIB (i no de 7 dies com consta erròniament al Quadre de característiques). PER LA QUAL COSA, LA DATA DE FINALITZACIÓ D'OFERTES FINALITZA EL 10 DE JULIOL DE 2013

b) en l'apartat 5º de l'anunci publicat al BOIB, doncs l'IVA a aplicar al pressupost del contracte és del 10% (i no del 21%), i per tant, el PRESSUPOST DE LA LICITACIÓ és de dos-cents seixanta-un mil sis-cents trenta-sis euros amb trenta-sis cèntims (261.636´36 €), més IVA del 10% vint-i-sis mil cent seixanta-tres euros (26.163 €), el que suposa un total de dos-cents vuitanta-set mil vuit-cents euros(287.800 €)

Leer más...

Exp. Núm.: P 6/11 FASE III

"Alienació de places d'aparcament de l'edifici Wallis 24, plantes soterrani -1 i soterrani -2, amb accés al carrer de Pere Francès, núm. 7-9, Fase III"

Mitjançant la present, es comunica que en data 9 de setembre de 2013, s'ha aprovat l'adjudicatari provisional de la plaça d'aparcament núm. S2-11 al Sr. Bruno Olivier Laurent Leprête. Per la qual cosa, es fa saber que el licitador disposa d'un termini de 10 dies hàbils des del dia d'avui per presentar (o autoritzar a l'òrgan de contractació per obtenir-la de forma directa) la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
Així mateix s'advertix a l'adjudicatari provisional que, de no respectar aquest termini (llevat dels casos de força major) quedarà resolta la proposta d'adjudicació al seu favor i es confiscarà la garantia provisional.


-----------------------------------------------------------
Mitjançant la present, es comunica que s'ha aprovat el llistat provisional d'adjudicataris tal i com es de veure a l'arxiu que s'acompanya com enllaç "Decret 081". Per la qual cosa, es fa saber que els licitadors disposen d'un termini màxim de 10 dies hàbils des del dia d'avui per presentar (o autoritzar al òrgan de contractació per obtenir-la de forma directa) la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

Així mateix s'adverteix als adjudicataris provisionals que, de no respectar aquest termini (llevats els casos de força major) quedarà resolta la proposta d'adjudicació al seu favor i es confiscarà la garantia provisional.

Enllaç a:
· Decret 081: Llistart provisional d'adjudicataris

----------------------------------------------

Mitjançant la present es comunica que continuaran les visites guiades fins la finalització del termini de presentació d'ofertes. Telèfon de contacte per concertar cites: 971 39 76 00 (Negociat Contractació)

----------------------------------------------
Procediment: adjudicació directa
Criteris: segons ordre de presentació de sol·licituds
Termini de presentació d'ofertes: des del 19 d'agost de 2013 fins el 13 de setembre de 2013
Visites guiades: Es realitzaran durant la setmana del 12 d'agost fins el 16 d'agost de 2013 (laborables). Telèfon de contacte per concertar cites: 971 39 76 00 (Negociat Contractació)

Enllaç a:
· Bases
· Llistat pàrkings
· Full sol·licitud
· Boib

Exp. Núm.: 13/13

"Servei de Teleassistència"

ADJUDICACIÓ
Entitat: CRUZ ROJA ESPAÑOLA
Data:
20 de febrer de 2014
Import: trenta-nou mil set-cents cinquanta euros (39.750 €)
IVA: exempt
Formalització contracte: 4 de març de 2014

-----------------------------------------------------------------
Nota:
A la vista que el President de la Mesa de Contractació, Sr. Juan Mayans Cruz, no estarà present a la Mesa prevista per al dia 13 de novembre de 2013, a les 9:00 hores s'ha procedit a nomenar com a president d'aquesta a la Regidora, Sra. Miriam Valladolid Portas. 


------------------------------------------------------------------------------------------------
Nota: Mitjançant la present es fa saber que havent-se emès informe pels Serveis Tècnics, s'ha procedit a fixar la data de la corresponent Mesa de contractació per al proper dia 13 de novembre de 2013 a les 9:00 hores, a les dependències municipals sites al C/ de canàries, 35, Edifici Sa Colomina, 2º pis. 


-------------------------------------------
Es comunica que s'ha procedit a fixat la data de la Mesa de contractació per a l'obertura d'ofertes per al proper dia 27 de setembre de 2013 a les 8:30 hores a les dependències municipals sites al C/de Canàries núm. 35, 2º pis, de la ciutat d'Eivissa.


--------------------------------------------------------------------------
En virtut del decret de delegació de data 9 de setembre de 2013, la presidència de les Mesas per aquesta licitació correspondrà al Tercer Tinent d'Alcalde Sr. Juan Mayans Cruz

----------------------------------------------------------------------------------
Havent-se detectat una errada de caire tipogràfica en el model de l'annex III del Plec de Clàusules Administratives Particulars, s'adjunta el mateix degudament esmenat.

Enllaç a:
· Annex III Plec administratiu

----------------------------------------------------------------
Procediment:
Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 4 de setembre de 2013

Enllaç a:
· Plec tècnic 
· Annexes plec tècnic
· Plec administratiu
· Quadre característiques del contracte
· Anunci del BOIB