Agost 23, 2019

Expt. Núm.: 16/18

"Proyecto de pavimentación de la Plaza situada en C/Pere Francés 28"

Mitjançant la present es comunica que s'ha procedit a fixat la data de la Mesa de contractació per a l'obertura d'ofertes per al proper dia 20 de setembre de 2013 a les 13,30 hores a les dependències municipals sites al C/de Canàries núm. 35, 2º pis, de la ciutat d'Eivissa.

Exp. Núm. 13/11

"Servicios de limpieza del espacio público y recogida de residuos municipales"

Nota a 17 de juny de 2011:
"Mitjançant la present es comunica el següent:
 
SUSPENSIÓ DEL PERÍODE DE PRESENTACIÓ D'OFERTES PEL CONTRACTE DE '“SERVEI PÚBLIC DE NETEJA DE L'ESPAI PÚBLIC I RECOLLIDA DE RESIDUS MUNICIPALS DEL MUNICIPI D'EIVISSA”, PUBLICAT AL BOIB NÚM. 77 DE DATA 26-05-2011, EDICTE NUM. 11.454.
DECRET.- Vist l’acord del Ple de l’Ajuntament d’Eivissa de data 18 de maig de 2011 mitjançant el qual s’acordà l’aprovació de l’expedient de contractació del contracte del servei públic de neteja de l’espai públic i recollida de residus municipals del municipi d’Eivissa i es procedí a convocar la licitació del citat servei públic, essent objecte de publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears número 77 de 26 de maig de 2011.
Havent-se rebut reclamacions al plec de clàusules administratives particulars dins el termini previst en el mencionat anunci per a formulació d’aquestes, vistos els diversos escrits presentats per empreses interessades en el procediment de licitació en els que es formulen diferents consultes relatives al contingut dels plecs, i vistos els informes emesos pels Serveis Tècnics Municipals i Secretaria General dels quals se’n desprèn la procedència de suspendre el termini de presentació d’ofertes a fi de poder estudiar i resoldre les reclamacions, i les consultes formulades, i posteriorment poder realitzar la reunió informativa prevista a la clàusula 35 del plec de clàusules administratives particulars amb una antelació suficient a la finalització del termini de presentació d’ofertes que possibiliti la correcte presentació de les mateixes per part dels licitadors.
A la vista de lo anterior, de conformitat als informes citats i essent necessari la suspensió del termini de licitació a fi de que per part de l’òrgan competent es resolguin les reclamacions presentades, de conformitat al previst a l’article 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre municipal i de règim local de les Illes Balears RESOLC:
PRIMER.- Suspendre el període de presentació de proposicions pel contracte de gestió del servei públic de neteja de l’espai públic i recollida de residus municipals d’Eivissa, publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de data 26 de maig de 2011 fins que es resolguin les reclamacions presentades. La represa del termini de presentació d’ofertes serà publicada al perfil del contractant de l’Ajuntament d’Eivissa i al Butlletí Oficial de les Illes Balears,
SEGON.- Que es procedeix a la publicació del present Decret al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al perfil del contractant de l’Ajuntament d’Eivissa.
Eivissa a 17 de juny de 2011
L'ALCALDESSA
Sgt. Marienna Sánchez Jáuregui Martínez."
 
---------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 27 de juny de 2011

Enllaç a:
· Plec tècnic
· Plec administratiu
· Annexes al plec tècnic
· Estudi econòmic
· Boib Núm.77, anunci 11454, de data 26 de maig de 2011
· Annexe II: Obres al parc central

Exp. Núm. 12/11

"Gestión de servicios públicos para la redacción de proyecto, financiación y ejecución de las obras de demolición de las actuales instalaciones de la piscina de Can Misses, la ejecución de las obras de una nueva instalación deportiva, y su posterior explotación, bajo la modalidad de concesión administrativa


Al Boib núm. 85 de data 7 de juny de 2011 s'exposa al públic per termini de trenta dies el Reglament de les instal·lacions i serveis esportius municipals i l'avantprojecte d'explotació i de les obres, trobant-se la documentació a disposició dels interessats, al Negociat de Contractació de l'Ajuntament d'Eivissa, Carrer Canàries, 35, 2, planta, Edifici Sa Colomina.

Exp. Núm. 36/ 10

"Explotació de les instal·lacions temporals del litoral d'aquest terme municipal (Platges de Talamanca, Figueretes i Platja de'n Bossa)"

Nota 25 juny 2010
Dins de l'expedient de contractació . “Explotació de les instal·lacions temporals del litoral d’aquest terme municipal (Platges de Talamanca, Figueretes i Platja d’en Bossa) per a l’any 2010-2013", i no havent-se presentat ofertes per als lots, que es relacionaran a continuació, de conformitat a la clàusula 5 del plec de prescripcions tècniques, S'INFORMA que les persones interessades podran presentar les ofertes oportunes en el Registre General de l'Ajuntament a partir de la data de publicació del present anunci, i fins dimarts 29 de juny de 2010 a les 14,00 hores.  

El cànon mínim a abonar a l’Ajuntament per part de la persona interessada serà l’establert al  plec de prescripcions tècniques com a cànon mínim de licitació, amb la corresponent revisió de preus que es preveu a en l'esmentat plec segons l’any en que es sol·liciti l’explotació de la zona.
Les zones que han quedat desertes, són les següents:
Platja d’en Bossa: zones 3, 57, 58, 63, 64, 66 i 70
Platja de Figueretes: zona 5
Platja de Talamanca: zones 12 i 20

La presentació de l'oferta haurà de respectar tots els requisits exigits als plec corresponents.
En cas que es presenti més d'una sol·licitud per una mateixa zona vacant el criteri per a adjudicar la zona serà el de major antiguitat en la presentació de la sol·licitud.
Els plecs corresponents, es troben a disposició dels interessats al perfil del contractant de l’Ajuntament d’Eivissa (www.eivissa.es).

Per a qualsevol aclariment podeu consultar a la següent direcció:
Departament de Medi Ambient, Mobilitat i Manteniment Urbà
Tel: 97119.96.35
E-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Departament de Contractació de l’Ajuntament d’Eivissa.
Tel: 97139.75.00
E-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
-------------------------------------------
Nota a 22 de juny de 2010:
"Havent-se emès el corresponent informe per part dels serveis tècnics municipals, mitjançant la present es comunica que la Mesa de proposta d'adjudicació provisional es  celebrarà el pròxim dia 24 de juny de 2010 a les 11:00 hores"

-----------------------------------------
Nota a 18 de juny de 2010:
"D'acord amb la clàusula núm. 15 del Plec de clàusules adminstratives particulars, es procedeix a canviar la data de l'obertura d'ofertes. La Mesa d'obertura de proposicions es celebrarà el pròxim dia 21 de juny de 2010 a les 10:30 hores".
-----------------------------------------
Procediment: Obert.
Criteris: Varis criteris d'adjudicació.
Termini de presentació d'ofertes: fins el 16 de juny de 2010.

Exp. 13/10

"Projecte d'obres de manteniment en el CP Portal Nou"

- Mitjançant la present es comunica que havent-se emès informe de la intervenció de fons i dels serveis tècnics municipals, la Mesa es reunirà el dia 9 de juny de 2010 a les 9:30 hores per fer la seva proposta d'adjudicació.

Exp. 14/10

"Projecte d'obres de manteniment en el CP Poeta Villangómez"

- Mitjançant la present; us comunicam que; havent-se emès informe de la intervenció de fons i dels serveis tècnics municipals, la Mesa es reunirà el dia 9 de juny de 2010 a les 9:30 hores per fer la seva proposta d'adjudicació.