Octubre 21, 2019

Exp. Núm.: P 6/11 FASE III

"Alienació de places d'aparcament de l'edifici Wallis 24, plantes soterrani -1 i soterrani -2, amb accés al carrer de Pere Francès, núm. 7-9, Fase III"

Mitjançant la present, es comunica que en data 9 de setembre de 2013, s'ha aprovat l'adjudicatari provisional de la plaça d'aparcament núm. S2-11 al Sr. Bruno Olivier Laurent Leprête. Per la qual cosa, es fa saber que el licitador disposa d'un termini de 10 dies hàbils des del dia d'avui per presentar (o autoritzar a l'òrgan de contractació per obtenir-la de forma directa) la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
Així mateix s'advertix a l'adjudicatari provisional que, de no respectar aquest termini (llevat dels casos de força major) quedarà resolta la proposta d'adjudicació al seu favor i es confiscarà la garantia provisional.


-----------------------------------------------------------
Mitjançant la present, es comunica que s'ha aprovat el llistat provisional d'adjudicataris tal i com es de veure a l'arxiu que s'acompanya com enllaç "Decret 081". Per la qual cosa, es fa saber que els licitadors disposen d'un termini màxim de 10 dies hàbils des del dia d'avui per presentar (o autoritzar al òrgan de contractació per obtenir-la de forma directa) la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

Així mateix s'adverteix als adjudicataris provisionals que, de no respectar aquest termini (llevats els casos de força major) quedarà resolta la proposta d'adjudicació al seu favor i es confiscarà la garantia provisional.

Enllaç a:
· Decret 081: Llistart provisional d'adjudicataris

----------------------------------------------

Mitjançant la present es comunica que continuaran les visites guiades fins la finalització del termini de presentació d'ofertes. Telèfon de contacte per concertar cites: 971 39 76 00 (Negociat Contractació)

----------------------------------------------
Procediment: adjudicació directa
Criteris: segons ordre de presentació de sol·licituds
Termini de presentació d'ofertes: des del 19 d'agost de 2013 fins el 13 de setembre de 2013
Visites guiades: Es realitzaran durant la setmana del 12 d'agost fins el 16 d'agost de 2013 (laborables). Telèfon de contacte per concertar cites: 971 39 76 00 (Negociat Contractació)

Enllaç a:
· Bases
· Llistat pàrkings
· Full sol·licitud
· Boib

Exp. Núm.: 13/13

"Servei de Teleassistència"

ADJUDICACIÓ
Entitat: CRUZ ROJA ESPAÑOLA
Data:
20 de febrer de 2014
Import: trenta-nou mil set-cents cinquanta euros (39.750 €)
IVA: exempt
Formalització contracte: 4 de març de 2014

-----------------------------------------------------------------
Nota:
A la vista que el President de la Mesa de Contractació, Sr. Juan Mayans Cruz, no estarà present a la Mesa prevista per al dia 13 de novembre de 2013, a les 9:00 hores s'ha procedit a nomenar com a president d'aquesta a la Regidora, Sra. Miriam Valladolid Portas. 


------------------------------------------------------------------------------------------------
Nota: Mitjançant la present es fa saber que havent-se emès informe pels Serveis Tècnics, s'ha procedit a fixar la data de la corresponent Mesa de contractació per al proper dia 13 de novembre de 2013 a les 9:00 hores, a les dependències municipals sites al C/ de canàries, 35, Edifici Sa Colomina, 2º pis. 


-------------------------------------------
Es comunica que s'ha procedit a fixat la data de la Mesa de contractació per a l'obertura d'ofertes per al proper dia 27 de setembre de 2013 a les 8:30 hores a les dependències municipals sites al C/de Canàries núm. 35, 2º pis, de la ciutat d'Eivissa.


--------------------------------------------------------------------------
En virtut del decret de delegació de data 9 de setembre de 2013, la presidència de les Mesas per aquesta licitació correspondrà al Tercer Tinent d'Alcalde Sr. Juan Mayans Cruz

----------------------------------------------------------------------------------
Havent-se detectat una errada de caire tipogràfica en el model de l'annex III del Plec de Clàusules Administratives Particulars, s'adjunta el mateix degudament esmenat.

Enllaç a:
· Annex III Plec administratiu

----------------------------------------------------------------
Procediment:
Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 4 de setembre de 2013

Enllaç a:
· Plec tècnic 
· Annexes plec tècnic
· Plec administratiu
· Quadre característiques del contracte
· Anunci del BOIB

Expt. Núm.: 16/18

"Proyecto de pavimentación de la Plaza situada en C/Pere Francés 28"

Mitjançant la present es comunica que s'ha procedit a fixat la data de la Mesa de contractació per a l'obertura d'ofertes per al proper dia 20 de setembre de 2013 a les 13,30 hores a les dependències municipals sites al C/de Canàries núm. 35, 2º pis, de la ciutat d'Eivissa.

Exp. Núm. 13/11

"Servicios de limpieza del espacio público y recogida de residuos municipales"

Nota a 17 de juny de 2011:
"Mitjançant la present es comunica el següent:
 
SUSPENSIÓ DEL PERÍODE DE PRESENTACIÓ D'OFERTES PEL CONTRACTE DE '“SERVEI PÚBLIC DE NETEJA DE L'ESPAI PÚBLIC I RECOLLIDA DE RESIDUS MUNICIPALS DEL MUNICIPI D'EIVISSA”, PUBLICAT AL BOIB NÚM. 77 DE DATA 26-05-2011, EDICTE NUM. 11.454.
DECRET.- Vist l’acord del Ple de l’Ajuntament d’Eivissa de data 18 de maig de 2011 mitjançant el qual s’acordà l’aprovació de l’expedient de contractació del contracte del servei públic de neteja de l’espai públic i recollida de residus municipals del municipi d’Eivissa i es procedí a convocar la licitació del citat servei públic, essent objecte de publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears número 77 de 26 de maig de 2011.
Havent-se rebut reclamacions al plec de clàusules administratives particulars dins el termini previst en el mencionat anunci per a formulació d’aquestes, vistos els diversos escrits presentats per empreses interessades en el procediment de licitació en els que es formulen diferents consultes relatives al contingut dels plecs, i vistos els informes emesos pels Serveis Tècnics Municipals i Secretaria General dels quals se’n desprèn la procedència de suspendre el termini de presentació d’ofertes a fi de poder estudiar i resoldre les reclamacions, i les consultes formulades, i posteriorment poder realitzar la reunió informativa prevista a la clàusula 35 del plec de clàusules administratives particulars amb una antelació suficient a la finalització del termini de presentació d’ofertes que possibiliti la correcte presentació de les mateixes per part dels licitadors.
A la vista de lo anterior, de conformitat als informes citats i essent necessari la suspensió del termini de licitació a fi de que per part de l’òrgan competent es resolguin les reclamacions presentades, de conformitat al previst a l’article 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre municipal i de règim local de les Illes Balears RESOLC:
PRIMER.- Suspendre el període de presentació de proposicions pel contracte de gestió del servei públic de neteja de l’espai públic i recollida de residus municipals d’Eivissa, publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de data 26 de maig de 2011 fins que es resolguin les reclamacions presentades. La represa del termini de presentació d’ofertes serà publicada al perfil del contractant de l’Ajuntament d’Eivissa i al Butlletí Oficial de les Illes Balears,
SEGON.- Que es procedeix a la publicació del present Decret al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al perfil del contractant de l’Ajuntament d’Eivissa.
Eivissa a 17 de juny de 2011
L'ALCALDESSA
Sgt. Marienna Sánchez Jáuregui Martínez."
 
---------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 27 de juny de 2011

Enllaç a:
· Plec tècnic
· Plec administratiu
· Annexes al plec tècnic
· Estudi econòmic
· Boib Núm.77, anunci 11454, de data 26 de maig de 2011
· Annexe II: Obres al parc central

Exp. Núm. 12/11

"Gestión de servicios públicos para la redacción de proyecto, financiación y ejecución de las obras de demolición de las actuales instalaciones de la piscina de Can Misses, la ejecución de las obras de una nueva instalación deportiva, y su posterior explotación, bajo la modalidad de concesión administrativa


Al Boib núm. 85 de data 7 de juny de 2011 s'exposa al públic per termini de trenta dies el Reglament de les instal·lacions i serveis esportius municipals i l'avantprojecte d'explotació i de les obres, trobant-se la documentació a disposició dels interessats, al Negociat de Contractació de l'Ajuntament d'Eivissa, Carrer Canàries, 35, 2, planta, Edifici Sa Colomina.

Exp. Núm. 36/ 10

"Explotació de les instal·lacions temporals del litoral d'aquest terme municipal (Platges de Talamanca, Figueretes i Platja de'n Bossa)"

Nota 25 juny 2010
Dins de l'expedient de contractació . “Explotació de les instal·lacions temporals del litoral d’aquest terme municipal (Platges de Talamanca, Figueretes i Platja d’en Bossa) per a l’any 2010-2013", i no havent-se presentat ofertes per als lots, que es relacionaran a continuació, de conformitat a la clàusula 5 del plec de prescripcions tècniques, S'INFORMA que les persones interessades podran presentar les ofertes oportunes en el Registre General de l'Ajuntament a partir de la data de publicació del present anunci, i fins dimarts 29 de juny de 2010 a les 14,00 hores.  

El cànon mínim a abonar a l’Ajuntament per part de la persona interessada serà l’establert al  plec de prescripcions tècniques com a cànon mínim de licitació, amb la corresponent revisió de preus que es preveu a en l'esmentat plec segons l’any en que es sol·liciti l’explotació de la zona.
Les zones que han quedat desertes, són les següents:
Platja d’en Bossa: zones 3, 57, 58, 63, 64, 66 i 70
Platja de Figueretes: zona 5
Platja de Talamanca: zones 12 i 20

La presentació de l'oferta haurà de respectar tots els requisits exigits als plec corresponents.
En cas que es presenti més d'una sol·licitud per una mateixa zona vacant el criteri per a adjudicar la zona serà el de major antiguitat en la presentació de la sol·licitud.
Els plecs corresponents, es troben a disposició dels interessats al perfil del contractant de l’Ajuntament d’Eivissa (www.eivissa.es).

Per a qualsevol aclariment podeu consultar a la següent direcció:
Departament de Medi Ambient, Mobilitat i Manteniment Urbà
Tel: 97119.96.35
E-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Departament de Contractació de l’Ajuntament d’Eivissa.
Tel: 97139.75.00
E-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
-------------------------------------------
Nota a 22 de juny de 2010:
"Havent-se emès el corresponent informe per part dels serveis tècnics municipals, mitjançant la present es comunica que la Mesa de proposta d'adjudicació provisional es  celebrarà el pròxim dia 24 de juny de 2010 a les 11:00 hores"

-----------------------------------------
Nota a 18 de juny de 2010:
"D'acord amb la clàusula núm. 15 del Plec de clàusules adminstratives particulars, es procedeix a canviar la data de l'obertura d'ofertes. La Mesa d'obertura de proposicions es celebrarà el pròxim dia 21 de juny de 2010 a les 10:30 hores".
-----------------------------------------
Procediment: Obert.
Criteris: Varis criteris d'adjudicació.
Termini de presentació d'ofertes: fins el 16 de juny de 2010.